Schoolgids

Klik hieronder om onze uitgebreide schoolgids te downloaden. Daarin leest u meer over onze visie. Tevens geeft deze schoolgids informatie over de organisatie van de school, onze zorgstructuur, ons enthousiaste team, over van alles wat handig is voor ouders om te weten en een aantal diverse praktische gegevens.

Tevens vindt u hieronder ook de link om onze jaarkalender te downloaden. Deze wordt aan het begin van het schooljaar ook naar alle ouders gemaild. Handig om goed te bewaren; niet alleen de vakanties en vrije dagen staan erin vermeld, maar ook veel activiteiten en andere bijzondere dagen.

Ook kunt u hier het schoolondersteuningsprofiel downloaden. Dit beschrijft welke basis- en extra ondersteuning wij kinderen kunnen bieden en wat onze grenzen binnen passend onderwijs zijn.

Tenslotte vindt u meer informatie over Passend Onderwijs en hoe hiermee omgegaan wordt binnen Zoetermeer en op de Oostwijzer.

book-4